peterenmonica.reismee.nl

Los Angeles en Grand Canyon

Vlucht van New York naar LA goed verlopen, veel beenruimte maar dit keer geen eigen entertainmentsysteem en geen eten (wat handig was geweest van te voren te weten) Nu bij aankomst bij het hotel nog om 11 uur 's avonds bij domino's een pizza gehaald. Wat een verschil tussen beide steden, LA stelt niets. De eerste dag met de bus naar Venice Beach geweest, daar hebben we maar liefst 1,5 uur over gedaan. Maar snel gebeld met Alamo of we onze auto ook een dag eerder konden krijgen. Dat kon, naar Santa Monica gereden, over Rodeo Drive en toen op weg naar Mulholland onverwachts geshopt. Ik had al een paar keer ROSS Dress for less gezien, peter wilde even een sigaretje en ik ging even de winkel in. Waar we de komende anderhalf uur niet meer uitkwamen. We waren nog maar op hte nippertje op tijd voor de Studio tour bij Warner Brothers. Dat was leuk!!! In Central Perk van Friends gestaan en op de set van The Mentalist. Echt onvoorstelbaar hoe we beetgenomen worden. Elk gebouw heeft drie kanten, welke allemaal wat anders voorstellen en veel seriesmaken gebruik van dezelfde locaties alleen dan anders ingekleed.
Vrijdags eerst nog even weer geshopt bij een andere ROSS, ik heb mijn zinnen gezet op een mooi Calvin Klein jurkje, maar nog niet in de juiste kleur en maat gevonden. Pff, dit wordt een extra koffer kopen... Daarna de lange rit naar Williams, 100 km van de Grand Canyon. Vanmorgen dan naar de Canyon toe. Je kon er ook langs fietsen. Leuk dacht ik, maar het bleek nog erg zwaar en verder als we dachten. PLus fietsen in 32 graden is best heftig. We hebben het gered tot de een na laatste halte en daar de bus genomen. Fietsen konden gewoon voorop. Nu zitten we vlakbij Monument Valley in een woonwagen. Supersnoepig, alleen als je een douche het hardst nodig hebt is het slechts een ministraaltje. Ach morgen in Vegas maar uitgebreid douchen. Wordt weer vroeg opstaan, Monument Valley door. Het blijkt een ongeasfalteerde weg en daar mogen we niet op met de huurauto, maar we gaan het lekker toch doen. En dan naar Las Vegas, zeker 8 uur rijden. Pfff, dan een paar dagen in Vegas zoveel mogelijk uitrusten en niet in de auto zitten.

Reacties

Reacties

wil

Ik zie het zo voor me dat jullie daar lekker over rodeo drive rijden. Toch wel in een cabrio?? Anders klopt t niet met mijn beeld haha. na de foto van de friends set en je verhaal over ROSS dress for less heb ik haast het idee dat Ross daar een zaak heeft haha. Ik hoop dat je je jurkje nog gaat vinden. Als Friends fan zal dat wel een toffe ervaring geweest zijn om in central perk te staan. En op de set van de Mentalist!!!! Jullie herkennen me echt niet meer als jullie terug komen, word bij elk verhaal en foto groener van jaloezie haha.
Handig dat je zo in de bus kan stappen en de fietsen voorop kunnen. Moeten ze hier ook doen! En jullie kunnen in elk geval zeggen dat jullie ooit in een woonwagen hebben gewoond haha.
Ik hoop dat de rit naar vegas mee zal vallen en dat jullie weinig vertraging hebben.
Je ging in vegas toch ook schieten op zo'n schietbaan?? Ik had wat foto's mee moeten geven van bepaalde mensen om op te richten haha.
Nou jongens, niet teveel geld vergokken en heel veel plezier!!!

jolanda

he schatten
jullie moeten waarschijnlijk toch wat meer trainen om de lange fiets tochten te kunnen doen
maar wel blijk dat jullie zulk prachtig weer hebben en dat jurkje komt er wel
doe het rustig aan en in de woomwagen voelde je zeker net mammeloe en peter pipo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!