peterenmonica.reismee.nl

New York deel 2

Vandaag 4 uur! gefietst op redelijk hoog tempo!!! Pff ben ik niet meer gewend. Hebben een oude spaceshuttle gezien, over de Brooklyn bridge naar Brooklyn, door Brooklyn heenen vervolgens weer terug over de Manhatten Bridge en dwars door het centrum terug. Was leuk!
Daarna naar het 9/11 memorial. Wat indrukwekkend zeg (ik hoop dat de foto dat ook een beetje weergeeft) op beide plekken van de toren zijn nu enorme watervallen die in het niets verdwijnen. Ik heb het bijna nooit, maar ik schoot nu echt een beetje vol. Wat heftig. Daarna wezen shoppen op Canal Street en gegeten in Little Italy. Op terugweg in de Subway nog een verassingsoptreden. Morgen nog Grand Central Station, de Flatiron builing (driehoeksgebouw) en dan naar JFK voor de vlucht naar Los Angeles. 6 uur vliegen, maar als het net zo comfortabel is als vorige keer, dan is het zo voorbij.

Reacties

Reacties

Nadine

Haha...dat wordt dus voortaan op de fiets naar je werk??
Ik heb onlangs van een collega hetzelfde gehoord over 9/11 memorial, lijkt ons ook erg bijzonder.
Was dat restaurant goed? Kan ik dat onthouden voor als ik eens een reisje win:)
Have fun today en een fijne vlucht!
Xx

jolanda

Het ziet er prachtig beb een prettige vlucht kusjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!